Veel regen - Reisverslag uit Kokomo, Verenigde Staten van Siebjens - WaarBenJij.nu Veel regen - Reisverslag uit Kokomo, Verenigde Staten van Siebjens - WaarBenJij.nu

Veel regen

Door: Jeroen

Blijf op de hoogte en volg

22 Juli 2018 | Verenigde Staten, Kokomo

Toen ik gisterochtend wakker werd was het aan het regen en het is tot 14:00 uur niet meer gestopt. Tegen die tijd hadden ze de race in Kokomo reeds afgelast maar die wordt dinsdag opnieuw verreden. Ik was dinsdag van plan een een trip naar Davenport, Iowa te maken, maar die gaat nu niet door, ik blijf in Indiana.

Ik ben gisterochtend met Stephen en Ailsa gaan ontbijten in een lokaal tentje wat erg leuk was. Nog wat ervaringen gedeeld over mijn reis en naar hun verhalen geluisterd aangezien ze hier al jaren komen. Daarna even naar de hotelkamer gegaan en vervolgens naar een overdekt winkelcentrum. Verder heb ik gisteren weinig gedaan en tussendoor wat geslapen. Tja, wat wil je anders als het regent. Het is altijd vervelend als een wedstrijd niet door gaat maar het is niet anders. Zoals gezegd ben ik wel blij dat de race ingehaald wordt, zeker op Kokomo wat toch wel het Mekka van de non-winged sprintcars is.
‘s Avonds ben ik wel nog gaan bowlen samen met Stephen en Ailsa.

Tussentijds heb ik nog een AirBNB in plaats van een hotel geregeld voor de dinsdag in Kokomo, bij Betsy en Brian.
Ik ben vandaag wat later wakker dan normaal en heb heerlijk geslapen. Het weer voor vandaag ziet er niet al te geweldig uit en hoop dat de wedstrijd van vandaag doorgaat. Deze is in Lawrenceburg, in het zuidoosten van Indiana.

  • 22 Juli 2018 - 16:41

    Joke:

    Zo jeroen hadden wij maar wat van die regen het kan hier wel 34 tot 36 graden worden deze week dus doen we het rustig aan gr jac joke

  • 23 Juli 2018 - 06:23

    Yvonne:

    Shit met dat weer zeg, dat daardoor de races dan niet doorgaan.
    Kun je idd even lekker bijtanken.
    Succes met de volgende races !!

    Een paardenkus van Fee en knuffeltje van Eefje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 13 Jan. 2010
Verslag gelezen: 45
Totaal aantal bezoekers 13587

Voorgaande reizen:

09 Juli 2018 - 31 Juli 2018

Siebje on tour

Landen bezocht: