Eten met de dominee - Reisverslag uit Cloverdale, Verenigde Staten van Siebjens - WaarBenJij.nu Eten met de dominee - Reisverslag uit Cloverdale, Verenigde Staten van Siebjens - WaarBenJij.nu

Eten met de dominee

Door: Jeroen

Blijf op de hoogte en volg

27 Juli 2018 | Verenigde Staten, Cloverdale

Ik zie dat het in Nederland verschrikkelijk warm is en hoop dat iedereen een beetje zijn weg weet te vinden in de hitte. Eerlijk gezegd ben ik blij dat ik dat niet mee maak en dat het iets koeler is als ik terug kom. Over terugkomen gesproken, het is inmiddels vrijdag en met nog 3 dagen racen te gaan komt het einde langzamerhand in zicht, maar…… het is nog niet zover dus ga ik het daar niet over hebben.
Gisteren weinig gedaan dan geluncht met de Engelsen. Bij aankomst bleek ik niet alleen met hun te zijn maar met nog 2 stellen die zij konden. Een uit New York die met de auto waren gekomen en 14 uur hadden gereden. Eigenlijk zouden ze vliegen maar de vlucht werd geannuleerd. De man des huizes wou zo graag naar Indiana Sprintweek dat ze de auto zijn ingestapt. De vrouw gaat mee voor de gezelligheid maar niet voor de races. Ik moet zeggen, petje af om die trip te maken.

Het andere stel was de dominee en zijn vrouw, ja die dominee waar ik eerder over heb geschreven. Wat een prachtige kerel die vol zit met verhalen en ook veel verhalen vertelde. Geweldig om naar te luisteren. Allen fijne mensen en voordat we het wisten waren we 2 uur verder, zo gezellig was het. De foto die ik heb bijgevoegd staan de betreffende mensen op. Links zie je behoudens mijzelf, het paar uit New York, Scott, en Dianne en rechts met het witte shirt zit Stephen van Engeland waarbij zijn vrouw Aile er net niet op staat. Verder naar rechts zitten de dominee David en zijn vrouw Brenda.
Stephen nodigde mij uit omdat ze in deze eetgelegenheid verse groenten serveren en daar had ik wel zin in, ik hoef namelijk niet iedere keer met hen te gaan eten of lunchen.

Doordat het eten langer duurde dan gepland ben ik van daaruit naar de baan gegaan. Ik was wat aan de vroege kant maar kwam dezelfde groep mannen tegen van eergisteren en heb daar een poos met gekletst, dan vliegt de tijd voorbij.

De races waren ok, maar voor Lincoln Park Speedway begrip minder dan normaal. de baan was iets te glad waardoor passeren lastig was.

Vandaag ga ik naar Bloomington wat een erg leuke stad is

  • 28 Juli 2018 - 05:46

    Esther :

    Leuke foto van jullie samen. Hier is het nu bijna 07:30 en HALLELUJA......het regent!
    Geniet nog van een paar hele mooie dagen en tot snel.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 13 Jan. 2010
Verslag gelezen: 53
Totaal aantal bezoekers 13322

Voorgaande reizen:

09 Juli 2018 - 31 Juli 2018

Siebje on tour

Landen bezocht: