Even een bericht - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Siebjens - WaarBenJij.nu Even een bericht - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Siebjens - WaarBenJij.nu

Even een bericht

Door: Jeroen

Blijf op de hoogte en volg

24 Juni 2018 | Nederland, Amsterdam

Tja, met nog ruim 2 weken te gaan voor mijn vertrek maar even een bericht dat ik weer een dagboek bij ga houden.
Het is niet alleen op veler verzoek omdat de vorige verslagen van de reizen goed zijn ontvangen, maar ook omdat ik het zelf leuk vind om jullie op de hoogte te houden. Via deze weg laat ik weten dat ik weer in de lucht ben.

Tja, dit keer geen Siebjens on tour maar 1 Siebje dat on tour gaat. Voor een aantal van jullie kan ik best begrijpen dat je afvraagt "waarom alleen?".
Nou, omdat ik het gevoel van "ik moet alleen gaan" kreeg toen ik net terug was van de trip van vorig jaar. Om de een of andere reden kreeg ik die behoefte en vond ik het tijd dat ik eens alleen op pad ging. Het is geweldig om samen met Peter en Mark op reis te gaan en dat hebben we inmiddels meerdere malen keren gedaan. Wij kunnen het prima met elkaar vinden en tijdens de trip is er gen vuiltje aan de lucht. Dus onvrede met hun 2 is het alles behalve (en dat weten ze). Toch is het zo dat als je met z'n 3-een op reis gaat je minder vrij bent dan wanneer je alleen gaat.
Die vrijheid is iets waar ik behoefte aan heb. Het ontmoeten van andere mensen, ervaren hoe het is als je alleen bent, nadenken over van alles en nog wat, AirBNB gebruiken om te blijven slapen bij mensen in plaats van hotels, gaan en staan waar je bent. En niet te vergeten, gewoon heel erg veel zin om weer naar de races te gaan.

Enfin, alle papieren zijn geregeld, de spullen om mee te nemen liggen klaar, dollars zitten in de portemonnee en de Nederlandse vlag licht klaar om in het koffer te gaan. Op dit laatste kom ik tijdens mijn reis op terug en zien jullie vanzelf in een van de verslagen.

Jeroen

  • 25 Juni 2018 - 18:44

    Yvonne:

    Mailtje ontvangen.

    Groetjes Yvonne

  • 27 Juni 2018 - 13:09

    Peter En An:

    Wij zijn er klaar voor om je reisverslagen te lezen en foto's te bekijken. Voor het oudste Siebje een nieuwe ervaring om je reis mee te maken. Zeker weten dat hij het prachtig vind. Voor mij gesneden koek ha,ha.
    Superleuk!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 13 Jan. 2010
Verslag gelezen: 75
Totaal aantal bezoekers 13600

Voorgaande reizen:

09 Juli 2018 - 31 Juli 2018

Siebje on tour

Landen bezocht: